Czy warto pozycjonować swoją stronę

Pozycjonowanie stron, czyli dbanie o ich pozycję w wynikach wyszukiwania staje się coraz popularniejszą metodą dotarcia do odbiorców. Wielu przedsiębiorców jednak nie kwapi się z zainwestowaniem w SEO. Twierdzą, że ta forma promocji ich nie przekonuje i pewnie nie da zauważalnych efektów. Można im przyznać rację, ale pod warunkiem, że mają źle napisaną stronę internetową. W przeciwnym razie pozycjonowanie charakteryzuje się dużą stopą zwrotu z inwestycji. Wszystko za sprawą formy rozliczeń za usługę. Płacimy za miejsce w wynikach, która przekłada się na liczbę odwiedzających naszą stronę. Opłata za pozycjonowanie nie zależy więc od tego ile osób odwiedzi nasz serwis czy ile osób dokona pożądanej akcji. Inną zaletą pozycjonowania jest jego długotrwałość. Standardowo płaci się miesięczny abonament za poszczególne frazy kluczowe, a nawet po zakończeniu współpracy z agencją interaktywną efekty utrzymają się nawet przez kilka tygodni. Nie będę tutaj nikogo oszukiwał, że pozycjonowanie zawsze się opłaci, ale można to policzyć. W tym celu najlepiej udać się do specjalisty znającego się na statystyce.

Leave a Reply

Zobacz koniecznie
  • Zarabianie na produkcji komputerów
    Absolutna większość firm produkujących sprzęt komputerowy stara się dzisiaj szukać udoskonaleń dla modeli, które już raz zostały sprzedane. Oczywiście jest to działanie jak najbardziej pożądane i trudno jest oczekiwać, by …
  • Czym jest Longtail
    Gdy usługi pozycjonowania stają coraz popularniejsze, coraz trudniej jest znaleźć łatwe frazy. Trzeba zdawać sobie sprawę, że na niektóre frazy kluczowe wbicie się w pierwszą dziesiątkę staje się niemożliwe. I …
Strony
Najnowsze komentarze