Promowanie własnych produktów

Osoby wybierające się do sklepu po komputer bardzo często nie mają większej wiedzy na temat podzespołów bazowych, ich właściwej konfiguracji i zestawienia z innymi ważnymi podzespołami. A komputery, szczególnie te dzisiaj najpopularniejsze laptopy, potrafią być wyjątkowo źle złożone. Do bardzo dobrze wyglądającego procesora i karty graficznej w celu oszczędzenia pieniędzy dokładane są złe pamięci RAM lub wadliwe matryce, które nie przetrwają nawet okresu gwarancyjnego. Osoba nie znająca się zupełnie na realiach tego przemysłu może ulec więc zupełnie innym czynnikom, z których za większość odpowiada marketing wielkich producentów komputerowych. Dzisiaj promują oni swoją markę z wielką skutecznością przy okazji najróżniejszych wielkich wydarzeń. A zadanie jest tym łatwiejsze, że duże firmy pokroju Samsunga czy Asusa wcale nie muszą prowadzić osobnej kampanii reklamowej dla swoich telewizorów, osobnej dla komputerów i innej dla pamięci masowych. Wystarczy utrwalić nazwę marki i jej logo w głowie konsumentów, by ci chętniej wybierali konkretny towar z półek.

Leave a Reply

Zobacz koniecznie
  • Proponowanie technologicznych rozwiązań
    W mało której branży szukanie nowych pomysłów i promowanie całkowicie nowatorskich rozwiązań jest równie przydatne jak w inżynierii komputerowej. Tworzenie sprzętu zaawansowanego technologicznie jak smartfony czy tablety nie byłoby dzisiaj …
  • Chińskie produkty coraz lepsze
    Jeszcze do niedawna pokutował ogólny pogląd, że chińskie produkty konkurowały z europejskimi tylko dlatego, że były tanie. Rzeczywiście, wiele w tym było prawdy, bowiem to właśnie tania siła robocza była …
Strony
Najnowsze komentarze