Architektura prowadzonej witryny to świetny krok do tego celu lecz to jedynie wybrany z detali z pomocą których Twoja strona będzie intuicyjna dla gości Kiedy tworzysz własną witrynę, nieprzerwanie myśl o tym, jak Twoi klienci będą myśleć i działać na każdej stronie, do której dotrą Musisz chcieć aby w każdym miejscu łatwiej było im odszukać to, czego chcą.
Musisz mieć pewność że te strony kategorii i podkategorii obejmują frazy kluczowe, których Twoje badania wskazują że ludzie używają w trakcie wyszukiwania typu produktów bądź informacji w tym temacie Osadzenie linków na każdej stronie internetowej do innych związanych stron, którymi może zaciekawić się także gość Konkretne CTA na każdej stronie, w ten sposób odwiedzający zrozumieją co czynić dalej Umieszczenie paska wyszukiwania gdzieś na danej stronie, przez co odwiedzający, którzy dokładnie rozumieją czego szukają, mają szybszy sposób na dojście do niego niż przeglądanie między stronami.
Celem w tym miejscu będzie próba dostania się do myśli gości i uświadomienie sobie, jakie etapy będą chcieli podjąć w czasie poruszania się po Twojej witrynie i jak chcą je wykonać. Przy kreacji strony wymaga to zgadywania i wyobraźni. Możesz jednak potwierdzić (lub poprawić) swoje początkowe założenia, realizując testy użytkowników zanim strona zostanie uruchomiona. Stwórz typową dobrą dla SEO strukturę adresu URL W chwili gdy algorytm wyszukiwarki chce ustalić o czym mówi strona www przykładowymwybranym z najważniejszych miejsc, w których szuka, jest adres URL. URL to właśnie adres wszelkiej strony Twojej witryny online Każdy adres URL w Twojej witrynie będzie się zaczynać od najważniejszej nazwy domeny (np. www.twojanazwa.com). Dla wszelkiej strony (innej niż strona główna), po której pojawią się dodatkowe znaki zarezerwowane dla strony. W kontekście SEO trzeba niezmiennie dobierać adres URL, którego używasz dla konkretnej strony online w Twojej witrynie, na kanwie fraz kluczowych, dla których chcesz, aby wypozycjonować daną stronę Lecz poza stworzeniem nietypowego adresu URL dla każdej strony, chcesz także stworzyć większą, dobrą względem SEO strukturę adresów URL, która pomoże Ci nazwać adresy URL w danej witrynie. Czas wrócić do ustalonej w tym miejscu architektury witryny. Określone kategorie i podkategorie staną się fragmentem stworzonej przez Ciebie struktury adresów URL, co pozwoli na wprowadzenie bardziej dopasowanych fraz kluczowych do adresów URL, w ten sposób będą one praktyczne i intuicyjne dla gości Przykładowo jeśli jedną z wybranych kategorii były Zwierzęta, a podkategorią Psy, struktura adresu URL dla wybranej strony ujętej w tej sekcji witryny zaczynałaby się od nazwy strony. Później możesz dorzucić bazowe wyrażenie kluczowe dla wybranej kategorii Taki adres URL wykona podwójną pracę, wskazując Google, że strona internetowa tyczy się dokładniej karmy dla psów, jak również bardziej ogólnie będzie się odnosić do psów i zwierząt domowych — mówiąc inaczej które algorytm pojmuje jako związane ze sobą. Design pod kątem szybkości strony Taki projekt strony online będzie jedynie wybranym z czynników mających wpływ na szybkość Twojej witryny, razem z pakietem hostingowym i stosowanymi wtyczkami. Możesz również zobaczyć inne ciekawe linki. Lecz sporo decyzji realizowanych na kanwie projektowania będzie wpływać na szybkość ładowania witryny dla gości Prędki czas ładowania gwarantuje doskonałe wrażenia użytkownika i jest jednym z aspektów rankingowych branych pod uwagę przez algorytmy wyszukiwarek. Tworząc witrynę, uwzględnij sposoby na poprawienie szybkości witryny, typu.
Zmniejszenie funkcji zmniejszających czas ładowania, typu animacje albo wielkie obrazy w wysokiej rozdzielczości Ograniczenie różnych stosowanych elementów JavaScript i CSS Ograniczenie ilości żądań http na stronach Należy używać wyłącznie potrzebnych widżetów, aby zmniejszyć zewnętrzne skrypty jak najbardziej Niekiedy detale projektu, które zdają się być rzeczywiście fajne, mogą osadzić się w danym miejscu nieumyślnie przynosząc nieprędkie ładowanie i słabsze wrażenia. Pomyśl nad wszystkim, co mieścisz w tym miejscu i sprawdzaj jak okres ładowania łączy się z jakąkolwiek wartością, jaką daje Korzystaj rozwiązania responsywnego i dobrego względem urządzeń mobilnych Dzisiaj więcej niż połowa wszystkich odwiedzin witryny wynika od internautów oglądających Internet na smartfonach O ile jeszcze jakiś czas temu uważano że większość Internautów sprawdzi Twoją witrynę na laptopie dzisiaj duża cześć osób, które tam trafią wykona to na małym ekranie telefonu Ze względu zarówno na gości mobilnych, jak i wyszukiwarki, które troszczą się o ich wygodę projekt strony internetowej winien działać tak samo dobrze na urządzeniach mobilnych, jak i na laptopie To najczęściej znaczy tworzenie responsywnej strony www która nie korzysta flashowania i ma naprawdę spore przyciski, aby ludzie mogli je bez problemu wybrać na ekranie dotykowym. Używanie responsywnego projektowania witryn www zagwarantuje że wszyscy z Twojego targetu będą mieli dobre emocje w czasie oglądania Twojego portalu. Sprawdź hierarchię wizualną dla danej strony To, co dostrzegają użytkownicy, którzy przejdą na stronę w Twojej witrynie, będzie zależeć od tego, jak spory jest ich ekran i okno przeglądarki. Mówiąc inaczej sporo userów dojrzy jedynie małą część całej strony. Kiedy tworzysz każdą stronę, pomyśl w szczegółach co chcesz, aby zobaczyli na początku gdy tam się znajdą Aby wiedzieć że goście odbiorą to, czego dokładnie chcą i, miejmy nadzieję, będą w pobliżu przez pierwsze sekundy opracuj dane strony tak, aby bazowe dane były wysoko, aby wszyscy goście łatwo je dostrzegli Finalnie to nie ma znaczenia którą drogę obierzesz istotne może być abyś ustalił to jako priorytet i spoglądał z perspektywy na efekty SEO potrzebuje czasu i im szybciej z tym wystartujesz tym lepiej.